Zápis z jednání Školské rady při ZŠ Bedřicha Hrozného Lysá nad Labem ze dne 26. srpna 2020

Publikováno: 5. 9. 2020

Termín: 26. srpna 2020
Čas: 18:00 hod
Místo: učebna č. 101 budovy BH ZŠ
Přítomní:
PaedDr. Věra Bodnárová – členka ŠR za zřizovatele
Ota Balík – člen ŠR za zřizovatele
Mgr. Petra Zenklová – členka ŠR za pedagogy
Bc. Petr Pokorný – člen ŠR za pedagogy
Eva Freibergová – členka ŠR za oprávněné osoby
PaedDr. Irena Jarešová – ředitelka školy
Nepřítomni:
Jiřina Šimonková – členka ŠR za oprávněné osoby

Průběh jednání:

  1. Uvítání přítomných, zahájení
  2. Seznámení s programem schůze program schválen 5 hlasy
  3. Informace ředitelky školy k dokumentům předkládaným školské radě ke schválení podle § 168 odst. 1 písmo b), c) školského zákona:
  • Výroční zpráva ředitelky školy ze školní rok 2019/2020schváleno 5 hlasy
    • Ředitelka školy informovala školskou radu především o průběhu distančního vzdělávání v období březen 2020 – červen 2020 (přístup školy k distanční výuce, klasifikace v období distanční výuky, vydávání vysvědčení, organizace socializačních aktivit na konci školní roku 2019/2020 aj.) a s tím souvisejících opatřeních, která škola nastavila směrem k novému školnímu roku 2020/2021.
    • Ředitelka školy informovala školskou radu o posunutí výjimky udělené KHSSK Nymburk na rekonstrukci sociálního zařízení v budově I. stupně TGM do prosince 2021.
    • Všichni členové školské rady obdrželi Výroční zprávu ředitelky školy dva týdny před jednáním, dokument byl bez připomínek schválen.
  • Úprava Školního řádu – schváleno 5 hlasy
    • Ředitelka školy informovala školskou radu o aktualizaci Školního řádu v bodě 2.2.23, kdy žák má povinnost: „Vzdělávat se distančním způsobem dle školou nastavených pravidel, jež zohledňují individuální podmínky žáka pro toto vzdělávání, o kterých zákonní zástupci školu informují.“
    • Související opatření – IT technika do škol, objednání 24 ks notebooků k využití pedagogy, zřízení počítačové učebny k výuce informatiky na budově TGM pro žáky 1. stupně
    • Úprava pravidel pro hodnocení v období distančního vzdělávání – zavedení zákonné povinnosti se distančně vzdělávat
  1. Informace ředitelky školy k organizaci školního roku 2020/2021, zejména pak se zaměřením na opatření, která škola nastavila v souvislosti s epidemií koronaviru
    • Škola pružně reaguje na situaci, sleduje aktuální situaci každý den a od toho se odvíjí kroky ředitelky školy, jež zákonné zástupce informuje prostřednictvím nových webových stránek školy.
    • Plán akcí na školní rok 2020/21 je vzhledem ke stanoveným opatřením značně omezen, exkurze jsou školou přesouvány na 2. pololetí.
    • Snaha školy realizovat povinný lyžařský výcvikový kurz v únoru 2021 a plavání pro žáky 4. a 5. ročníků na jaře 2021 – bude řešeno podle aktuální situace s koronavirem
    • Realizace venkovních akcí v okolí Lysé nad Labem – 1. pololetí, zaměření na práci se třídními kolektivy, podporu pozitivních vztahů ve třídě aj.
    • Plánovaná ředitelská volna – 16. 11. 2020
    • Plánované ukončení školního roku 2020/2021 – 24. 6. 2021 (následně 4 dny ředitelského volna = zahájení prací na rekonstrukci v budově I. stupně TGM v souvislosti s realizací výjimky KHSSK Nymburk)
    • Změny v personálním obsazení školy – nový zaměstnanec na pozici ICT správce, na pozici školního speciálního pedagoga a pokladní školy
    • Informace o novém webu školy

Zapsala: Mgr. Petra Zenklová ­­

Za ŠR: Bc. Petr Pokorný, předseda ŠR 

Přiložené soubory ke stažení